Blar i Bachelor på tittel
Viser treff 395-414 av 817
-
Influencer marketing sin påvirkning på forbrukerene sin prisevaluering
(Bachelor thesis, 2022)Denne bacheloroppgaven, utarbeidet ved Handelshøyskolen BI våren 2022, tar for seg temaet Influencer Marketing. Formålet med studien er å bidra til økt bevissthet rundt influencere sin påvirkningskraft på forbrukere, både ... -
Influencers påvirkning på den norske forbrukers kjøpsintensjon
(Bachelor thesis, 2018)I denne bacheloroppgaven, utarbeidet ved Handelshøyskolen BI våren 2018, tar vi for oss det nye fenomenet influencer markedsføring. Innledningsvis formulerer vi en introduksjon til temaet, samt presenterer oppgavens formål ... -
Informasjonskampanje for Folkehelseinstituttet og HPV-vaksinen
(Bachelor thesis, 2017)I vår bacheloroppgave i PR- og markedskommunikasjon har vi valgt å utvikle en informasjonskampanje for Folkehelseinstituttet (heretter kalt FHI) og HPVvaksinen. I januar 2016 ble det vedtatt at kvinner født 1991 og senere ... -
Innføring av Shoppa i Bunnpris - fra kunnskap til handling
(Bachelor thesis, 2015-06-01)Denne bacheloroppgaven tar for seg temaet kunnskapsoverføring, med fokus på overføring av kunnskap fra prosjekt til basisorganisasjon. Problemstillingen for utarbeidelsen av oppgaven var: ”Hvordan var kunnskapsoverføringen ... -
Innholdsmarkedsføring
(Bachelor thesis, 2016)I Bacheloroppgaven er merkevarestrategien innholdsmarkedsføring valgt, hvor casene Gilde oppskriftshefter, Team Coop og Forsvaret er benyttet for å belyse funn. Innholdsmarkedsføring er forenklet en vedvarende ... -
Innholdsmarkedsføring
(Bachelor thesis, 2017)Denne bacheloroppgaven tar for seg relasjonsbygging gjennom bruk av innholdsmarkedsføring som merkevarestrategi. Innholdsmarkedsføring er en gammel metode å påvirke en forbruker på, og i dag er strategien en trend som ... -
Innholdsmarkedsføring - Innenfra og ut
(Bachelor thesis, 2016)I denne bacheloroppgaven ønsker vi å sette nytt lys på et moderne begrep: Innholdsmarkedsføring, eller Content Marketing. Vi ønsket å skrive om noe som er lite dekket av eksisterende litteratur og komme med et reelt ... -
Innholdsmarkedsføring – skillet mellom redaksjonelt og kommersielt innhold
(Bachelor thesis, 2016)Den digitale tidsalderen har medført store endringer i informasjonsteknologi. Endringene har bidratt til blant annet nye kommunikasjonsverktøy, men også annonseblokkerings funksjoner. Dette har medvirket økt fokus ... -
Innovasjon i et konstruert nettverk: Hvordan kan samarbeid i konstruerte innovasjonsnettverk øke bedrifters innovasjonsevne?: En casestudie av Norwegian Smart Care Cluster
(Bachelor thesis, 2016)Temaet for denne bacheloroppgaven omhandler hvordan innovasjon skjer i konstruerte innovasjonsnettverk, det vil si nettverk som bevisst er opprettet med en intensjon om å drive innovasjon innen en bestemt næring. Fokus ... -
Innvirkning av ESG på finansiell prestasjon. Bevis fra Skandinavia
(Bachelor thesis, 2020)Formålet med denne studien er å utvide forståelsen rundt sammenhengen mellom Enrivonmental-, Social- og Governance-performance (ESGP) som måleparameter og finansielle prestasjoner (FINP) blant skandinaviske aksjeselskaper. ... -
Insentiver i Strandveien Auto AS
(Bachelor thesis, 2013-10-08)Vår oppgave fokuserer på insentivsystemene til Strandveien Auto i Trondheim. Vi har tidligere skrevet en strategiplan for verkstedet deres. Deler av strategiplanen blir benyttet i denne oppgaven, men strategien her har mer ... -
Intelligens i lederskap
(Bachelor thesis, 2020)Hensikten med denne studien er å avdekke lekfolks antagelser om forholdet mellom intelligens og gode lederegenskaper samt sosiale ferdigheter. Studien er gjennomført som et eksperiment, hvor utvalgets respondenter ble ... -
Interaksjonseffekten mellom mobbing og laissez-faire ledelse med hensyn til intensjoner om å slutte i jobben
(Bachelor thesis, 2020)Mobbing utgjør et alvorlig problem i dagens samfunn. Mobbing påvirker hverdagen til svært mange barn og unge, men det er viktig å anerkjenne at mobbing også forekommer blant voksne i arbeidslivet. Vårt mål med bacheloroppgaven ... -
Interiør Huset Alvøen : Digitalisering og effektivisering av butikkdrift ved
(Bachelor thesis, 2018)Avhandlingen er skrevet i forbindelse med fordypningsretningen “Forretningsutvikling og teknologi” ved Handelshøyskolen BI Bergen, og er skrevet av tre studenter ved studieretningene Markedsføringsledelse samt Økonomi ... -
Intern markedsføring ved Max Fritid Engros AS
(Bachelor thesis, 2017)I min bacheloroppgave har jeg valgt å ta for meg intern markedsføring. Intern markedsføring er en prosess for å skape relasjoner både internt og eksternt i en bedrift. Som en konsekvens av intern markedsføring vil det ... -
Intraprenørskap - Sommer & Vinter
(Bachelor thesis, 2020)Innovasjon og omstilling er populære begreper, men forklares og utdypes av få. Følgende oppgave tar for seg å besvare problemstillingen «På hvilken måte tilrettelegger Sommer og vinter for innovasjon, og hvordan skal de ... -
Intraprenørskap i Topro Industri AS
(Bachelor thesis, 2018)Intraprenørskap, innovasjon og omstilling er blitt ord som brukes av mange, men fylles med innhold av få. Denne oppgaven besvarer problemstillingen ”Hvordan jobber Topro Industri AS for å lykkes med intraprenørskap?” ... -
Intraprenørskap og bærekraft
(Bachelor thesis, 2021)Intraprenørskap og bærekraft er nøkkelordene for denne oppgaven hvor vi dykker dypere inn i hvordan større, innovative og velkjente selskaper i Norge arbeider med innovasjon og bærekraftig utvikling. Vi ser nærmere på ... -
Investering i utdanning
(Bachelor thesis, 2020)I denne oppgaven tar vi for oss hvorvidt det vil være privatøkonomisk lønnsomt å gjennomføre en mastergrad i forhold til en bachelorgrad i økonomiskadministrative fag ved bruk av økonometrisk analyse. På et overordnet ... -
Investering og reallønnsomhetsanalyse ved Best Western PLUS Gyldenløve Hotell A/S
(Bachelor thesis, 2016)Gjennom samtale med Best Western PLUS Gyldenløve Hotell A/S fikk vi vite at hotellet lenge har vurdert å ekspandere sin nåværende hotelldrift. Vi fikk også vite at hotellet har sett på mulighetene for å investere i et ...