Browsing Student papers by Subject "kampanjeplanlegging"
Now showing items 1-20 of 22
-
Bacheloroppgave i kampanjeplanlegging
(Bachelor thesis, 2016)Dette er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging ved Handelshøyskolen BI, Oslo. Oppdragsgiveren for denne kampanjen er Forward Motion, som er en av norges største arrangører av eventer innen nerdekulturene (Fandoms) ... -
Bacheloroppgave i kampanjeplanlegging
(Bachelor thesis, 2019)Som en avsluttende del av studiet Kommunikasjonsledelse skriver vi bacheloroppgave i kampanjeplanlegging ved Handelshøyskolen BI Oslo. Med Helsedirektoratet som oppdragsgiver har vi utarbeidet en holdningskampanje ... -
Bacheloroppgave i kampanjeplanlegging
(Bachelor thesis, 2021)Til vår bacheloroppgave har vi utarbeidet en kampanjeplan i samarbeid med Bergen Sentrum AS. Bedriften er det offisielle sentrumselskapet i Bergen og arbeider med å sikre og videreutvikle rammebetingelsene for næringsdrift ... -
Bry Deg - si nei til narkotika
(Bachelor thesis, 2019)Bacheloroppgaven fra studielinjen Kommunikasjonsledelse tar for seg en gjennomtenkt kampanje for prosjektet Bry Deg – si nei til narkotika v/ Handelshøyskolen BI, Bergen. Vår samarbeidspartner er NNPF, og herunder deres ... -
Del opplevelsen! En kommunikasjonskampanje for SF Kino
(Bachelor thesis, 2016)I denne oppgaven presenteres en kommunikasjonskampanje med hensikt å minimere spriket mellom planlagte kinobesøk, og gjennomført besøk i målgruppen gutter og jenter 16-19 år i Skedsmo kommune. I første del av oppgaven ... -
"Fra en mann til en annen" - Kampanje på oppdrag fra mental helse
(Bachelor thesis, 2020)Sammendrag Denne bacheloroppgaven er et avsluttende arbeid for studiet kommunikasjonsledelse ved Handelshøyskolen BI. Oppgaven presenterer en kampanjeplan på vegne av vår oppdragsgiver, Mental Helse. Kampanjens formål er ... -
Kampanjeplan - Bergen Høyre
(Bachelor thesis, 2019)Oppgaven du snart leser tar for seg en kommunikasjonskampanje utarbeidet for Bergen Høyre. Målet med kampanjen er å bistå Bergen Høyre med valgseier gjennom å tiltrekke seg yngre velgere. Målgruppen er satt til elever ... -
Kampanjeplan for Atea, 100%-klubben
(Bachelor thesis, 2021)I denne bacheloroppgaven har vi utviklet en kampanjeplan på vegne av virksomheten Atea Norge og deres initiativ 100%-klubben. Initiativet har som formål og bidra til bærekraftig IT-drift blant norske virksomheter, gjennom ... -
Kampanjeplan for Dinutvei
(Bachelor thesis, 2020)I denne bacheloroppgaven har vi utarbeidet en informasjonskampanje på vegne av DinUtvei som er en nasjonal veiviser ved vold og overgrep. Kampanjen har fått navnet “Den usynlige volden”. Hensikten med kampanjeplanen er ... -
Kampanjeplan for Helsedirektoratet
(Bachelor thesis, 2021)Vi skriver vår avsluttende bacheloroppgave i Kommunikasjonsledelse ved Handelshøyskolen BI. Oppgaven har blitt utarbeidet i samarbeid med Helsedirektoratet, og hensikten er å lansere en applikasjon med navnet Påfyll. Bakgrunnen ... -
Kampanjeplan for Norsk Gjenvinning "Det finnes ikke søppel mer"
(Bachelor thesis, 2019)I denne bacheloroppgaven har vi utviklet en kampanjeplan på vegne av selskapet Norsk Gjenvinning, som arbeider med å gjenvinne avfall til resirkulerte råvarer. Selskapet har en visjon om at avfall er løsningen på fremtidens ... -
Kampanjeplan for valgdirektoratet
(Bachelor thesis, 2017)I denne oppgaven vil vi presentere en kommunikasjonskampanje utarbeidet for Valgdirektoratet. Hensikten med kampanjen er å øke valgdeltakelsen i målgruppen unge i alderen 20 til 24 år. Kampanjen er utarbeidet med utgangspunkt ... -
Kampanjeutvikling for Nordisk Film Kino, ved Victoria kino
(Bachelor thesis, 2016)Vi har i denne oppgaven utviklet en integrert kommunikasjonskampanje i bachelorprogrammet PR og markedskommunikasjon. Kampanjeplanen er utarbeidet for Nordisk Film Kino, og tar utgangspunkt i organisasjonens ønske om å ... -
#klammakompis
(Bachelor thesis, 2019)Vi har i arbeidet med denne oppgaven utarbeidet en holdningskampanje med avdelingen for seksuell helse i Helsedirektoratet. Målgruppen for denne kampanjen er unge voksne mellom 20-25 år, som er seksuelt aktive og ikke i ... -
Norges frivilligsentraler - tid som betyr noe
(Bachelor thesis, 2019)Denne bacheloroppgaven i kampanjeplanlegging er et avsluttende arbeid for studiet Kommunikasjonsledelse ved Handelshøyskolen BI. Kampanjen er utarbeidet for Norges Frivilligsentraler. Bakgrunnen for kampanjen er at ... -
#offline - legg bort mobiltelefonen og spar liv!
(Bachelor thesis, 2017)SAMMENDRAG Dette er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging og vår avsluttende oppgave ved Handelshøyskolen BI Bergen. I denne oppgaven presenteres en kommunikasjonskampanje med hensikt å forebygge mobilbruk i trafikken ... -
Omdømmet til omdømme
(Bachelor thesis, 2017)Hvordan skille seg ut i en jungel av kommunikasjonsbyråer? Og hva tenker folk egentlig om omdømme? ReputationInc er et rådgivende kommunikasjonsbyrå som fokuserer på grundig kartlegging av bedrifters omdømme og strategisk ... -
Permisjonsvenn
(Bachelor thesis, 2020)I denne bacheloroppgaven har vi utarbeidet en kampanjeplan på vegne av Røde Kors Akershus og prosjektet “permisjonsvenn for innsatte”. Bakgrunnen for kampanjen er at organisasjonen har hatt en lav oppslutning blant ... -
Regnskogen trenger deg
(Bachelor thesis, 2019)I denne bacheloroppgaven i kampanjeplanlegging har vi utarbeidet en kampanje for Regnskogfondet, med fokus på regnskogen i Sentral-Afrika. Kampanjen har som hensikt å skape engasjement og økt kunnskap hos målgruppen ved ... -
Tobakksbarna
(Bachelor thesis, 2016)Dette er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging som en avsluttende del av studiet PR og markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI. Med Kreftforeningen som oppdragsgiver har Moment PR utarbeidet en kampanje vi har ...