Browsing Student papers by Subject "kampanjeutvikling"
Now showing items 1-20 of 20
-
En PR-kampanje for Blå Sløyfe-Aksjonen 2018
(Bachelor thesis, 2018)Dette er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging ved Handelshøyskolen BI Campus Trondheim. Oppdragsgiveren for kampanjen er Kreftforeningen og Blå Sløyfe-Aksjonen, som er den offisielle aksjonen mot prostatakreft i ... -
Holdninger til gatemagasinet Sorgenfri
(Bachelor thesis, 2012-10-18)Problemstillingen i denne bacheloroppgaven er: ”Hvilke fremtredende oppfatninger danner de vanligste holdningene Trondheims befolkning har til gatemagasinet Sorgenfri?". Vi mener dette er en aktuell problemstilling ... -
Hvilken posisjon har Kosmorama i målgruppens bevissthet?
(Bachelor thesis, 2012-10-18)Denne besvarelsen tar for seg fagfeltet merkevarebygging, og er sentrert rundt arrangementet Kosmorama Trondheim internasjonale filmfestival, som avholdes årlig i Trondheim. Problemstillingen ble utarbeidet i henhold ... -
Hvilken rolle skal de ansatte spille i bedriftens bruk av sosiale medier for å opprettholde bedriftens omdømme?
(Bachelor thesis, 2012-10-18)Vi har i denne oppgaven tatt for oss problematikken knyttet til de ansattes deltakelse i sosiale medier og hvordan dette kan påvirke bedriftens omdømme. Innledningsvis har vi innhentet den teorien vi mener er mest sentral ... -
#ikkemertomtmatskap
(Bachelor thesis, 2017)Dette er en avsluttende bacheloroppgave i kampanjeplanlegging ved Handelshøgskolen BI. Oppgaven oppsummerer et treårs studie i PR og markedskommunikasjon. Oppdragsgiver for kampanjen er Hjelpende hender, og vi har ... -
Informasjonskampanje for Folkehelseinstituttet og HPV-vaksinen
(Bachelor thesis, 2017)I vår bacheloroppgave i PR- og markedskommunikasjon har vi valgt å utvikle en informasjonskampanje for Folkehelseinstituttet (heretter kalt FHI) og HPVvaksinen. I januar 2016 ble det vedtatt at kvinner født 1991 og senere ... -
Kampanjeplan for FJONG "Sammen skaper vi et miljøvennlig klesskap"
(Bachelor thesis, 2018)Denne bacheloroppgaven er vårt avsluttende prosjekt i PR- og markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI, Oslo. Oppgaven presenterer en kampanjeplanlegging for delingstjenesten Fjong - som setter tilgang fremfor eierskap ... -
Kampanjeplan for Kode kunstmuseer og komponisthjem
(Bachelor thesis, 2018)I denne oppgaven vil vi presentere en integrert kommunikasjonskampanje vi har utarbeidet for Kode kunstmuseer og komponisthjem i Bergen. Hensikten med kampanjen er å øke besøkende av målgruppen studenter i alderen 18-25 ... -
Kommunikasjonskampanje for Propeller Recordings - Sløtface
(Bachelor thesis, 2017)Denne kampanjen er utarbeidet for plateselskapet Propeller Recordings, og deres artist Sløtface. Kampanjen skal Skape økt kjennskap hos målgruppen til Sløtface, samt tydeliggjøre deres posisjon i markedet. Våre kvalitative ... -
Kondomøyeblikket
(Bachelor thesis, 2018)I denne bacheloroppgaven har vi utviklet en holdningskampanje i samarbeid med avdeling for barne- og ungdomshelse, herunder seksuell helse i Folkehelsedivisjonen underlagt Helsedirektoratet. Kampanjens målgruppe er seksuelt ... -
Moteriktig med delingsøkonomi
(Bachelor thesis, 2018)Denne oppgaven er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging, hvilket er en avsluttende del av studiet i PR og markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI. Med et ønske om et realistisk innblikk i kampanjeplanlegging, ... -
Oppdrag Sirkel
(Bachelor thesis, 2018)Denne oppgaven er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging ved Handelshøyskolen BI Bergen. Oppdragsgiveren for denne kampanjen er Fretex Norge AS, som er Norges største secondhand-kjede samt arbeids- og inkluderingsbedrift ... -
Posisjonering av Deli de Luca Trondheim
(Bachelor thesis, 2012-10-18)Denne oppgaven er skrevet om bedriften Deli de Luca i Trondheim, og oppgaven tar for seg posisjoneringen av Deli de Luca. Ut i fra at Deli de Luca var ny oppstartet i januar når vi iverksatte denne oppgaven ble vi enige ... -
PR-kampanje for Rosenborg Ballklub
(Bachelor thesis, 2017)Denne oppgaven er en avsluttende bacheloroppgave i kampanjeplanlegging, tilknyttet PR-og Markedskommunikasjonsstudiet ved Handelshøyskolen BI – Campus Trondheim. Vår kampanje er utarbeidet i samarbeid med Rosenborg Ballklub. ... -
Sammen
(Bachelor thesis, 2018)Dette er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging for studieretning PR og markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI. Formålet med oppgaven er å utvikle en kampanje på vegne av oppdragsgiver Sammen Råd & Karriere. Bakgrunnen ... -
Se meg : Nasjonal kompetansetjeneste for personlighetspsykiatri
(Bachelor thesis, 2017)Vi har utarbeidet en kampanjeplan for vår oppdragsgiver Nasjonal kompetansetjeneste for personlighetspsykiatri (NAPP). Formålet er å hjelpe unge mellom 15-21 år å få tidlig hjelp for emosjonelt ustabil personlighetsfor ... -
Se opp fra skjermen: En holdningskampanje i samarbeid med Helsedirektoratet
(Bachelor thesis, 2018)Dette er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging som er en avsluttende del av studiet PR og markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI Bergen. I samarbeid med Helsedirektoratet utarbeider jeg en holdningskampanje med ... -
#sjekkdeg - En kommunikationskampanj
(Bachelor thesis, 2017)I denna uppgift presenteras en kommunikationskampanj, där vi önskar motivera kvinnor från Polen att ta cellprov i Norge. I Norge är polacker en av de största invandrargrupperna. Vi väljer att bortse från de Nordiska ... -
Skål for barnas høytid
(Bachelor thesis, 2017)I denne bacheloroppgaven har vi utviklet en holdningskampanje på vegne av kampanjeorganisasjonen AV-OG-TIL, som arbeider for godt alkovett i det norske samfunnet. Kampanjens målgruppe er foreldre i alderen 30-39 år, ... -
Tjen enkle penger på ting du ikke trenger
(Bachelor thesis, 2018)Denne bacheloroppgaven i kampanjeplanlegging, er en avslutning for studiet PR og markedskommunikasjon ved Handelshøyskolen BI. Kampanjeplanen er utarbeidet for Leieting. Bakgrunnen for oppgaven, er at Leieting ønsker ...