Show simple item record

dc.contributor.authorBratland, Hege
dc.contributor.authorTønnesen, Magnus
dc.date.accessioned2022-12-06T13:34:19Z
dc.date.available2022-12-06T13:34:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3036161
dc.descriptionExecutive Master of Management i Ytringsklima og ledelse fra Handelshøyskolen BI, 2022en_US
dc.description.abstractI denne oppgaven skal vi skrive om hvordan ytringsklimaet for å hjelpe hverandre er blant finansrådgivere i personmarkedet i DNB Tromsø, som er arbeidsplassen til en av de to studentene som skriver denne oppgaven. Vi vil også prøve å finne ut av hva som kan ha betydning for kvaliteten på ytringsklimaet for å hjelpe hverandre. I oppgaven vil vi blant annet se på om rådgiverne har lett for å be om hjelp, tilby hjelp, gi hjelp, takke for hjelpen og dele nyttig kunnskap.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHandelshøyskolen BIen_US
dc.subjectYtringsklima ledelseen_US
dc.titleYtringsklima for å hjelpe hverandre blant finansrådgiverne i DNB Tromsøen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record