Show simple item record

dc.contributor.authorTofte, Kristin
dc.date.accessioned2022-10-28T08:43:49Z
dc.date.available2022-10-28T08:43:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3028783
dc.descriptionExecutive Master of Management i Tilstedeværende ledelse – i en digital tid fra Handelshøyskolen BI, 2021en_US
dc.description.abstractI denne oppgaven stiller jeg spørsmålet «Hvordan kan jeg som leder tilrettelegge for bedre kommunikasjon i en hybrid arbeidshverdag, slik at det styrker relasjonene?». Problemstillingen belyses ut fra kommunikasjonsperspektivet, hvor jeg spesielt har vært opptatt av kommunikasjon i det digitale, betydningen av tilstedeværelse i kommunikasjon og dialogens betydning i kommunikasjon. Konteksten for studien i denne oppgaven er NAV kontoret jeg er leder for, og jeg tar utgangspunkt i intervjuer og samtaler med ansatte, faglitteratur, annet studiemateriell og egne refleksjoner og erfaringer. I analysen peker jeg på de viktigste tendensene jeg mener påvirker vår kommunikasjon, og ut fra funnene presenterer jeg relevant ledelsesperspektiv og kommunikasjon som er aktuell for oss og vår organisasjon i den digitale tiden vi lever i.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHandelshøyskolen BIen_US
dc.subjecttilstedeværende ledelse digital tiden_US
dc.titleKommunikasjon som skaper gode relasjoner - for ledelse i det digitaleen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record