• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Handelshøyskolen BI
  • Student papers
  • Bachelor
  • View Item
  •   Home
  • Handelshøyskolen BI
  • Student papers
  • Bachelor
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Den digitale musikkbransje: korleis kan nye artistar dra nytte av digitaliseringa for å påverke kjøpsåtferda til forbrukaren?

Gloppen, Frida Lingjerde
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
1685408.pdf (3.133Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2467283
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Bachelor [678]
Abstract
Bacheloroppgåva omhandlar den digitale musikkbransje og fokuset er retta mot

korleis ein som ny artist kan dra nytte av digitaliseringa for å nå ut til forbrukaren.

Oppgåva har to hovudemne. Fyrste emne er forbrukaråtferd og viser til korleis

forbrukaren blir påverka, oppdagar og lyttar til musikk. Det andre emne er

marknadskommunikasjon, med sentrale delemne som strategi, posisjonering,

distribusjon og promotering av musikk. Problemstillinga lyder som følgjer:

Korleis kan nye artistar dra nytte av digitaliseringa for å påverke kjøpsåtferda

til forbrukaren?

I teoridelen av oppgåva vert det gjeve innsikt i korleis digitaliseringa har påverka

musikkbransjen. Både knytt til kjøpsåtferda til forbrukaren og til dei nye digitale

moglegheitene som eksisterer for distribusjon og promotering. Det trekkjast og

inn sentrale faktorar som er uendra frå tradisjonell musikkbransje, som viktigheita

av strategi og posisjonering. Det blei ut frå teorien identifisert behov for meir

informasjon for å dekkje kunnskapsgapet og derav kunne besvare

problemstillinga. Kunnskapsgapet er knytt til korleis forbrukaren føretrekk å lytte,

korleis dei innhentar informasjon om ny musikk og korleis dei oppdagar musikk.

Korleis bransjen i praksis jobbar med distribusjon og promotering, kva kanalar ein

som nykomar bør dra nytte av for å synleggjere seg sjølv og korleis ein som

nykomar bør tenke strategisk var og område med behov for meir kunnskap.

Med mål om større forståing, blei det vald ei fenomenologisk tilnærming med

utgangspunkt i utforskande metode, gjennom kvalitativ og kvantitativ tilnærming.

Primærdatainnsamlinga er basert på åtte dybdeintervju med ulike bransjeaktørar i

musikkbransjen. Spørjeundersøking blei vald som sekundærmetode retta mot

forbrukaren. Funn viste at forbrukarane i stor grad tek nytte av digitale kanalar og

at bransjeaktørane er positive til moglegheitene digitaliseringa har gjeve nye

artistar. Samstundes blei det identifisert ei utfordring knytt til at forbrukaråtferda

ikkje samsvarar med anbefalingane frå bransjeaktørane. Med bakgrunn i funn og

drøfting konkluderast det difor med at val av digital distribusjon og promotering,

for å dra nytte av digitaliseringa, avheng av strategien ein har bak utgivnaden av

musikk. Val ein tek for distribusjon og promotering må sjåas opp mot målsetjing,

målgruppe og posisjonering.
Description
Bacheloroppgave i Markedsføring fra Handelshøyskolen BI, 2017
Publisher
Handelshøyskolen BI

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit