• Stemmesøk 

      Hannestad, Karoline Vogt (Bachelor thesis, 2020)
      Denne bacheloroppgaven med fordypning i digital markedsføring omhandler stemmesøk, en form for kunstig intelligens. Ettersom stemmesøk er i ferd med å bli en stor del av den digitale markedsføringens fremtid, er det ...
    • Sustainable Marketing Online: How Do Norwegian Fashion Companies Conduct Sustainable Marketing Online and Does it Increase Brand Equity? 

      Torgeirsen, Emil Hovland (Bachelor thesis, 2022)
      It is not secret that the fashion industry is widely believed to be unsustainable. In fact, the industry was responsible for 10% of global emissions in 2017. Furthermore, the fashion is thought to be the second most polluting ...
    • Temporal distanse ved showrooming 

      Marthinsen, Julie Sandal; Valland, Isak Øye (Bachelor thesis, 2021)
      Hensikten med studien var å undersøke sammenhenger mellom temporal distanse og folks moralske evaluering av showrooming. Studien ble gjennomført som et eksperiment med manipulerte betingelser. Basert på tidligere forskning ...