Show simple item record

dc.contributor.authorHauger, Kjersti Bergem
dc.contributor.authorEklund, Ann-Kristin Viken
dc.contributor.authorSæther, Toril Larsen
dc.date.accessioned2024-06-20T13:11:53Z
dc.date.available2024-06-20T13:11:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3135044
dc.descriptionExecutive Master of Management i Teamledelse fra Handelshøyskolen BI, 2023en_US
dc.description.abstractDenne oppgaven gir innblikk i hvordan prosesser som gir effektivitet i en ledergruppe kan ha bidratt til en barnehages gode resultater på Utdannings-direktoratets årlige brukerundersøkelse. Ledergruppen vi har gjort vår undersøkelse i, består av en daglig leder og fem avdelingsledere. I lys av Bang og Midelfart sine teorier er det i oppgaven satt fokus på hvordan vår valgte barnehage samhandler i ledergruppen. Vi har også undersøkt om grad av psykologisk trygghet kan ha virket inn på de gode resultatene. Våre funn kan tyde på at det er sammenheng mellom prosesser og de gode resultatene barnehage x oppnår i Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelse. Når det gjelder psykologisk trygghet, er vi usikre på om reell psykologisk trygghet er etablert i ledergruppen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHandelshøyskolen BIen_US
dc.subjectteamledelseen_US
dc.subjectledelseen_US
dc.subjectteamen_US
dc.titleFavorittbarnehagen. Har Bang og Midelfarts prosesser bidratt?en_US
dc.typeMaster thesisen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record