Omorganisering APST
dc.contributor.author | Medlie, Magne | |
dc.date.accessioned | 2022-11-25T12:11:39Z | |
dc.date.available | 2022-11-25T12:11:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3034098 | |
dc.description | Executive Master of Management i Ledelse av utviklings og - endringsarbeid fra Handelshøyskolen BI, 2022 | en_US |
dc.description.abstract | APST (ambulant pedagogisk støtteteam) i Alta kommune har vært i drift i bare 5 år. I denne perioden har det vært relativt stor utskifting av ansatte i teamet og flere lederbytter. Samtidig ser det ut til at behovene i skolene og barnehagene har endret seg. I tillegg har det kommet frem at det er et ufullstendig mandat og manglende grunnlagsdokument. På bakgrunn av dette så vi et behov for å evaluere og stake ut en ny kurs for arbeideidet i teamet. Det ble derfor satt ned en arbeidsgruppe for å jobbe med dette endrings-/forbedringsarbeidet. Gjennom oppgaven ønsker jeg derfor å legge frem hvordan dette arbeidet kan gjøres gjennom å bruke aktuelle teori for endringsarbeid, involvering og implementering av nye løsninger. Kort oppsummert viser hovedfunnene i min analyse av undersøkelsen at det er behov for å ta i bruk nye løsninger. Det viser også at det er nødvendig å utarbeide et nytt grunnlagsdokument med nytt mandat. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Handelshøyskolen BI | en_US |
dc.subject | ledelse utvikling endring | en_US |
dc.title | Omorganisering APST | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |