Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNilsen, Fredrik Mydske
dc.contributor.authorSørensen, Jan Egil
dc.date.accessioned2022-11-22T13:25:09Z
dc.date.available2022-11-22T13:25:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3033437
dc.descriptionExecutive Master of Management i Digitalisering og ledelse fra Handelshøyskolen BI, 2022en_US
dc.description.abstractDet er mange forhold som påvirker elevers læring og utvikling. I så måte er skoleledelse en viktig og sentral faktor. I studiet vårt har vi hatt fokus på hva som ligger til grunn for en målrettet og vellykket digitalisering i skolen og hvordan vi som ledere skal lede denne prosessen. En hovedutfordring i digitaliseringsprosessen ved en skole er å omsette det som observeres og erfares i klasserommene og i profesjonsfelleskapet i læring for elevene, samt å kombinere det med forskning slik at den pedagogiske praksisen forbedres. Denne oppgaven handler om hvordan man kan bruke profesjonsfelleskapet til kompetanseheving i digitaliseringsarbeidet blant lærerne med mål om å øke elevenes læringsutbytteen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHandelshøyskolen BIen_US
dc.subjectdigitalisering ledelseen_US
dc.titleDigitaliseringsarbeid ved Moflata skoleen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel