Digitaliseringsarbeid ved Moflata skole
dc.contributor.author | Nilsen, Fredrik Mydske | |
dc.contributor.author | Sørensen, Jan Egil | |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T13:25:09Z | |
dc.date.available | 2022-11-22T13:25:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3033437 | |
dc.description | Executive Master of Management i Digitalisering og ledelse fra Handelshøyskolen BI, 2022 | en_US |
dc.description.abstract | Det er mange forhold som påvirker elevers læring og utvikling. I så måte er skoleledelse en viktig og sentral faktor. I studiet vårt har vi hatt fokus på hva som ligger til grunn for en målrettet og vellykket digitalisering i skolen og hvordan vi som ledere skal lede denne prosessen. En hovedutfordring i digitaliseringsprosessen ved en skole er å omsette det som observeres og erfares i klasserommene og i profesjonsfelleskapet i læring for elevene, samt å kombinere det med forskning slik at den pedagogiske praksisen forbedres. Denne oppgaven handler om hvordan man kan bruke profesjonsfelleskapet til kompetanseheving i digitaliseringsarbeidet blant lærerne med mål om å øke elevenes læringsutbytte | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Handelshøyskolen BI | en_US |
dc.subject | digitalisering ledelse | en_US |
dc.title | Digitaliseringsarbeid ved Moflata skole | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |