Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRønning, Christine Marie Sørum
dc.date.accessioned2022-11-17T09:17:31Z
dc.date.available2022-11-17T09:17:31Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3032309
dc.descriptionExecutive Master of Management i Pedagogisk ledelse og læringsmiljø i barnehagen fra Handelshøyskolen BI, 2022en_US
dc.description.abstractI denne oppgaven vil jeg ta for meg fem småskrittsforbedringer som jeg har gjennomført i min barnehage. Jeg vil deretter fordype meg i to av småskrittsforbedringene. Jeg har valgt å fokusere på et prosjekt hvor jeg ønsket å skape flere positive opplevelser i barnehagen for et barn med traumer. I gjennomføringen av det prosjektet observerte jeg voksne som ofte var sinte på barn i overgangssituasjoner. På bakgrunn av det så jeg det som nødvendig å ta det opp med min kollega. Jeg ønsker også reflektere over voksenrollen og hvordan personalet kan bli mer bevisst på sin voksenrolle rundt barna. Jeg vil også være innom psykisk helse i barnehagen, samt min lederrolle. Jeg vil reflektere over både implementeringen av prosjektene og hvordan jeg veiledet mine kollegaer. Til slutt vil jeg drøfte over hvordan erfaringene fra disse prosjektene har påvirke meg som pedagogisk leder, og hvilke erfaringer som jeg kommer til å videreføre.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHandelshøyskolen BIen_US
dc.subjectpedagogisk ledelse læringsmiljø barnehagenen_US
dc.titleBarn-voksen relasjoner i barnehagenen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel