Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFalkanger, Hendrik
dc.contributor.authorLidtun, Tor André Mountfield
dc.date.accessioned2020-10-23T13:29:18Z
dc.date.available2020-10-23T13:29:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2684834
dc.descriptionBacheloroppgave i Forretningsutvikling og teknologi fra Handelshøyskolen BI, 2020en_US
dc.description.abstractVi ønsket å ta for oss et selskap som benytter seg av friluftsliv eller utendørsaktiviteter direkte opp mot sin verdiskaping. Skjelbreid Poiree AS var en passende virksomhet. Selskapet ble etablert av Liv Grete Skjelbreid og Raphael Poiree og har gode verdiger og en spennende historikk. Dette gjorde selskapet til et interessant objekt for oss å jobbe videre med. Selskapet har også utfordringer som gjorde det interessant og utfordrende å jobbe med. Med tanke på selskapets utfordringer utarbeidet vi følgende problemstilling: «Hvordan kan digitale tjenester bedre synligheten og kundeflyten til Skjelbreid Poiree AS». Ved hjelp av ulike metoder har vi skapt oss en god oversikt og et klart bilde av dagens situasjon. Vi mener selskapet har et forbedringspotensial innen synlighet i markedet og på søkemotorer, samt å utarbeide en digital kalender og et bookingsystem. Vår anbefaling er å igangsette søkemotoroptimalisering for å bedre synligheten på søkemotorer som Google. Vi mener også at ved hjelp av digitalt bookingsystem som forenkler reservasjonsprosessen for kundene vil terskelen for å ta kontakt bli lavere. Tiltak som dette mener vi, vil hjelpe Skjelbreid Poiree med synligheten i markedet samtidig som tiltakene gjør selskapet mer rustet for fremtiden.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHandelshøyskolen BIen_US
dc.subjectforretningsutviklingen_US
dc.subjectteknologien_US
dc.titleSkjelbreid Poiree ASen_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel