Velg et delarkiv for å bla i samlingene

Handelshøyskolen BI [6237]
  • Kunstig intelligens i markedsføring 

    Ruud, Christine Rytterager; Carlson, Sigrid Smistad; Gjengstø, Maia (Bachelor thesis, 2024)
    Kunstig intelligens (KI) endrer stadig flere sektorer, inkludert markedsføring. Den avanserte teknologien evner å analysere store datasett mer effektivt enn mennesker. KI tilbyr i tillegg nye muligheter for å forstå og ...
  • Oppstartsbedrifter og det grønne skiftet i bygg- og anleggsbransjen 

    Braathen, Jan-Fredrik Mullens (Bachelor thesis, 2024)
    Det grønne skiftet er mer aktuelt enn noen gang, som et resultat av global oppvarming, som igjen nesten alle verdens forskere er enige om skyldes menneskers klimagassutslipp. Temperaturen på kloden stiger, havet stiger ...
  • Hvordan påvirker sosiale medier til bærekraftig kjøpsatferd hos kvinner og menn i alderen 16 til 28 år? 

    Stokke, Aina; With, Benedicte; Rossing, Thea Eid (Bachelor thesis, 2024)
    Den siste tiden er det blitt en økende trend å benytte seg av brukthandel innenfor klesindustrien. Større fokus på økonomi og bærekraft i samfunnsdebatten medfører også et stort engasjement i sosiale medier, hvor en yngre ...
  • Hvordan kan Johaug effektivt utnytte CRM for å forbedre kundeengasjement, styrke kundelojaliteten og øke salget? 

    Olsen, Eline; Strandheim, Mia; Olsen, Mia (Bachelor thesis, 2024)
    I vår bacheloroppgave har vi tatt for oss bedriften Johaug som B2C nettbutikk. I samarbeid med bedriften har vi kommet frem til følgende problemstilling: “Hvordan kan Johaug effektivt utnytte CRM for å forbedre ...
  • Verdsettelse av AutoStore ASA 

    Stenslet, Henrik Malnes (Bachelor thesis, 2024)
    I denne bacheloroppgaven har vi gjennom en kombinasjon av økonomisk-administrativ forskningsmetode og grunnleggende finansielle verdsettelse- og analyseprinsipper, forsøkt å besvare problemstillingen: hva er den fundamentale ...

Vis flere