Browsing BI publications series by Author "Wilberg, Erik"
Now showing items 1-6 of 6
-
FROM THE SILENT GENERATION TO GEN Z : A survey of media use, Covid-19 and current issues
Wilberg, Erik (Research report, 2022) -
Mediebarometer 2019 Befolkningens mediebruk på kjønn og alder
Wilberg, Erik (Research report, 2019)Den er foretatt som webintervju i uke 32 i 2019, på et landsrepresentativt materiale med 1009 respondenter. -
Mediepreferanser 2011 til 2022
Wilberg, Erik (Research report, 2022)Denne rapporten tar for seg medieutviklingen i et langsiktig perspektiv. Vi har ganske gode målinger for hvordan mediepreferansene har endret seg over det siste tiåret, og det er vel ingen overraskelse i det faktum at den ... -
Student life in Covid-19 times - a longitudinal study
Wilberg, Erik (Research report, 2021)This study is on how business school students at BI Norwegian Business School – campus Bergen have lived and studied through the pandemic of 2020 and 2021. We have surveyed the students twice – the first time in May 2020, ... -
Sølvrevenes digitalisering: Sterk utvikling i digital mediebruk blant 60+
Wilberg, Erik (Research report, 2019)Er 60+ et segment som bare kan glemmes i digitaliseringen av mediebruken? Nei, slett ikke. Det er overraskende hvor raskt det går også i denne gruppen, som tradisjonelt er vokst opp og har levd med papirbaserte medier og ... -
Young media use 2019. Media preferences and behavior
Wilberg, Erik (Research report, 2018)This is a report on aspects of media usage among young people. The results are based upon a survey among business school students on Bachelor level at BI Norwegian Business School – campus Bergen. The survey was distributed ...