Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Line Lervik
dc.contributor.authorAndreassen, Tor W.
dc.date.accessioned2011-09-15T11:38:15Z
dc.date.available2011-09-15T11:38:15Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationMagma, årg. 14, nr. 4 (2011), s. 26-32en_US
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/93368
dc.description.abstractMens sosiale medier får stor oppmerksomhet og nye brukere som strømmer til for eksempel Facebook, Myspace og Twitter, er kundetilfredsheten med disse løsningene lav. Dette er et paradoks. Vi tror at den lave tilfredshetsscoren delvis kan forklares med lav modenhet blant brukerne samt at applikasjonene er mangelfullt tilpasset de ulike brukergruppene. Derfor utviklet og testet vi en indeks som måler modenhet for sosiale medier. Brukernes modenhet for sosiale medier bestemmer kundenes holdning til bruk av sosiale medier både direkte og indirekte. Spesielt så vi på forhold mellom modenhet for sosiale medier, opplevd nytte av sosiale medier og opplevd brukervennlighet. Funnene har både praktiske og teoretiske implikasjoner.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlaget, i samarbeid med Econaen_US
dc.titleSosiale medier. Mye brukt, men lite likt!en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.source.pagenumber26-32en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel