Show simple item record

dc.contributor.authorFurseth, Peder Inge
dc.date.accessioned2009-08-06T13:28:28Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationMagma, 11(2008)5
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/93266
dc.description.abstractNår de fleste forbrukere og bedriftsledere tenker på innovasjon, er det ofte elegante og brukervennlige fysiske produkter som Apples iPhone eller iPod de først tenker på. Disse produktene er både effektive og nyttige og har elegant design. En iPhone brukes til mye mer enn å ringe eller sende sms - i praksis er det en håndholdt datamaskin. Etter hvert er det imidlertid de tjenestene som kan knyttes til disse produktene som er de største verdiskaperne.en
dc.format.extent844055 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.publisherFagbokforlageten
dc.titleServiceinnovasjon - nye perspektiver og anvendelseren
dc.typeJournal articleen
dc.typePeer revieweden
dc.source.volume11en
dc.source.journalMagmaen
dc.source.issue5en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record