• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • View Item
  •   Home
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Serviceinnovasjon - nye perspektiver og anvendelser

Furseth, Peder Inge
Journal article, Peer reviewed
Thumbnail
View/Open
Magma 0508-Furseth.pdf (824.2Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/93266
Date
2008
Metadata
Show full item record
Collections
  • Scientific articles [2322]
Original version
Magma, 11(2008)5  
Abstract
Når de fleste forbrukere og bedriftsledere tenker på innovasjon, er det ofte elegante og brukervennlige fysiske produkter som Apples iPhone eller iPod de først tenker på. Disse produktene er både effektive og nyttige og har elegant design. En iPhone brukes til mye mer enn å ringe eller sende sms - i praksis er det en håndholdt datamaskin. Etter hvert er det imidlertid de tjenestene som kan knyttes til disse produktene som er de største verdiskaperne.
Publisher
Fagbokforlaget
Journal
Magma

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit