Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWilberg, Erik
dc.date.accessioned2015-09-02T12:14:58Z
dc.date.available2015-09-02T12:14:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationPraktisk økonomi og finans, 31(2015)2: 133-150nb_NO
dc.identifier.issn1501-0074
dc.identifier.issn1504-2871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/298485
dc.descriptionDette er siste forfatterversjon før publisering. Forlagets publikasjoner er tilgjengelige via www.idunn.nonb_NO
dc.description.abstractAvisene trykt på papir har hatt en sterk nedgang i lengre tid. Men på noen områder er avisene fremdeles sterke. Det gjelder spesielt de lokale nyheter. Samtidig ser vi at avisenes lesere tar til seg de nye digitale mediene, og at det er stor forskjell i avislesing i ulike demografiske grupper. Vi ser også betydningen av å ha en sterk mediemerkevare.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.titleAvisenes utvikling i et publikumsperspektivnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.source.journalPraktisk økonomi & finansnb_NO
dc.description.localcode1, Forfatterversjonnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel