• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Avisenes utvikling i et publikumsperspektiv

Wilberg, Erik
Journal article
Thumbnail
Åpne
Wilberg_PraktOkFi_022015b.pdf (198.7Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/298485
Utgivelsesdato
2015
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Scientific articles [1667]
Originalversjon
Praktisk økonomi og finans, 31(2015)2: 133-150  
Sammendrag
Avisene trykt på papir har hatt en sterk nedgang i lengre tid. Men på noen områder er avisene fremdeles sterke. Det gjelder spesielt de lokale nyheter. Samtidig ser vi at avisenes lesere tar til seg de nye digitale mediene, og at det er stor forskjell i avislesing i ulike demografiske grupper. Vi ser også betydningen av å ha en sterk mediemerkevare.
Beskrivelse
Dette er siste forfatterversjon før publisering. Forlagets publikasjoner er tilgjengelige via www.idunn.no
Utgiver
Universitetsforlaget
Tidsskrift
Praktisk økonomi & finans

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit