• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • View Item
  •   Home
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Avisenes utvikling i et publikumsperspektiv

Wilberg, Erik
Journal article
Thumbnail
View/Open
Wilberg_PraktOkFi_022015b.pdf (198.7Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/298485
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Scientific articles [1357]
Original version
Praktisk økonomi og finans, 31(2015)2: 133-150  
Abstract
Avisene trykt på papir har hatt en sterk nedgang i lengre tid. Men på noen områder er avisene fremdeles sterke. Det gjelder spesielt de lokale nyheter. Samtidig ser vi at avisenes lesere tar til seg de nye digitale mediene, og at det er stor forskjell i avislesing i ulike demografiske grupper. Vi ser også betydningen av å ha en sterk mediemerkevare.
Description
Dette er siste forfatterversjon før publisering. Forlagets publikasjoner er tilgjengelige via www.idunn.no
Publisher
Universitetsforlaget
Journal
Praktisk økonomi & finans

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit