• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • View Item
  •   Home
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strukturforandringer i medienorge

Wilberg, Erik
Journal article
Thumbnail
View/Open
Wilberg_PraktOkFi_022015a.pdf (70.23Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/298478
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Scientific articles [1771]
Original version
Praktisk økonomi og finans, 31(2015)2:97-113  
Abstract
Medielandskapet har gjennomgått dramatiske endringer det siste tiåret, og er fortsatt inne i den største omstilling noensinne. Utviklingen av internett som distribusjonsform har snudd opp ned på den tradisjonelle mediestrukturen, og konkurransen blir sterkere og også mer internasjonal. Avisene som tidligere hadde en dominant og nesten monopolsituasjon i det norske mediemarkedet har nå blitt detronisert av de nye mediene. Og reklamemarkedet blir stadig mer digitalt.
Description
Dette er siste forfatterversjon før publisering. Forlagets publikasjoner er tilgjengelige via www.idunn.no
Publisher
Universitetsforlaget
Journal
Praktisk økonomi og finans

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit