• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Articles
  • Scientific articles
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strukturforandringer i medienorge

Wilberg, Erik
Journal article
Thumbnail
Åpne
Wilberg_PraktOkFi_022015a.pdf (70.23Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/298478
Utgivelsesdato
2015
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Scientific articles [1722]
Originalversjon
Praktisk økonomi og finans, 31(2015)2:97-113  
Sammendrag
Medielandskapet har gjennomgått dramatiske endringer det siste tiåret, og er fortsatt inne i den største omstilling noensinne. Utviklingen av internett som distribusjonsform har snudd opp ned på den tradisjonelle mediestrukturen, og konkurransen blir sterkere og også mer internasjonal. Avisene som tidligere hadde en dominant og nesten monopolsituasjon i det norske mediemarkedet har nå blitt detronisert av de nye mediene. Og reklamemarkedet blir stadig mer digitalt.
Beskrivelse
Dette er siste forfatterversjon før publisering. Forlagets publikasjoner er tilgjengelige via www.idunn.no
Utgiver
Universitetsforlaget
Tidsskrift
Praktisk økonomi og finans

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit