• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Publikasjoner fra CRIStin - BI
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Publikasjoner fra CRIStin - BI
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Adopsjon av sosiale medier i kjøpsprosessen

Lervik-Olsen, Line
Journal article, Peer reviewed
Published version
Thumbnail
Åpne
Adopsjon+av+sosiale+medier.pdf (919.3Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2637337
Utgivelsesdato
2019
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - BI [643]
  • Scientific articles [1357]
Originalversjon
Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse. 2019, 22 (4), 33-41.  
Sammendrag
Bedrifter ønsker i større grad å benytte sosiale medier i reklame og markedsføringsøyemed. Kundene er betenkte, og stadig flere velger å reservere seg mot reklame i sosiale medier. Et betimelig spørsmål er derfor hva som må til for at kunder skal adoptere sosiale medier. I denne artikkelen studerer vi hvordan teknologisk tilrettelegging og sosial innflytelse fra familie og venner påvirker vår motivasjon til å adoptere sosiale medier. Resultatene viser at både teknologisk tilrettelegging og sosial innflytelse motiverer oss til å bruke sosiale medeier, men gjør det på ulikt vis.
Utgiver
ECONA
Tidsskrift
Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit