• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Publikasjoner fra CRIStin - BI
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Publikasjoner fra CRIStin - BI
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Er norske bedrifter digitale sinker?

Sannes, Ragnvald; Andersen, Espen
Journal article, Peer reviewed
Published version
Thumbnail
Åpne
Er+norske+bedrifter+digitale+sinker+2017.pdf (935.8Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2569696
Utgivelsesdato
2017
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - BI [633]
  • Scientific articles [1667]
Originalversjon
Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse. 2017, 20 (6), 43-53.  
Sammendrag
I denne artikkelen spør vi om norske bedrifter er digitale sinker. Dette belyses gjennom en internasjonal spørreundersøkelse til IT-direktører i store selskaper i Asia, Nord-Amerika, Europa, Sverige og Norge. Dataene viser at det er store forskjeller mellom bedrifter i hver region, men også at skandinaviske bedrifter i gjennomsnitt er på etterskudd. I artikkelen bruker vi forskjellene i gjennomsnittstall som basis for en generell diskusjon om forskjellen på digitale mestre og sinker. Norske bedrifter er i varierende grad truffet av dette, men alle bedrifter som ikke er digitale mestre, vil ha nytte av drøftingen i artikkelen.
Utgiver
Fagbokforlaget i samarbeid med Econa
Tidsskrift
Magma - Tidsskrift for økonomi og ledelse

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit