• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Student papers
  • Master of Science
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Student papers
  • Master of Science
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Optimization of icenet's call centre performance using queuing theory approach

Santhanam, Prakash
Master thesis
Thumbnail
Åpne
1760471.pdf (2.305Mb)
Calculations for interarrival times and service times.xlsx (15.11Kb)
Dataset - call arrivals and service times (1).xlsx (2.687Mb)
Master thesis -preliminary Prakash Santhanam updated23.pdf (1.568Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2484942
Utgivelsesdato
2017
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Master of Science [1116]
Beskrivelse
Masteroppgave(MSc) in Master of Science in Business, Logistics, operations and supply chain management - Handelshøyskolen BI, 2017
Utgiver
BI Norwegian Business School

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit