dc.contributor.author | Van Dijk, Feite Hindrik | |
dc.date.accessioned | 2017-08-22T08:45:06Z | |
dc.date.available | 2017-08-22T08:45:06Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Magma, 2017, 20(5), 95-98 | nb_NO |
dc.identifier.issn | 1500-0788 | |
dc.identifier.issn | 1500-6069 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2451382 | |
dc.description | Versjon i BI Brage er som publisert i tidsskriftets papirutgave. Forlagets e-utgave er tilgjengelig fra www.magma.no | nb_NO |
dc.description.abstract | Internasjonalisering av høyere utdanning er en medalje med to sider: kvalitet og marked. Når det gjelder kvalitet bør fokuseringen på utveksling erstattes av en fokusering på læringsmål. På BI har vi utviklet en modell for internasjonalisering som tar høyde for forskjellige grader av læringsmåloppnåelse gjennom forskjellige aktiviteter. Når det gjelder marked kan posisjoneringen av siviløkonommasteren under Master in management varemerke føre til en oppløsning av det integrerte femårige siviløkonomløpet, i takt med internasjonale utviklinger siden starten av Bolognaprosessen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Fagbokforlaget i samarbeid med Econa | nb_NO |
dc.title | Siviløkonomstudiet i 2025 og internasjonalisering | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.source.journal | Magma | nb_NO |
dc.description.localcode | 1, OA | nb_NO |