Show simple item record

dc.contributor.authorVan Dijk, Feite Hindrik
dc.date.accessioned2017-08-22T08:45:06Z
dc.date.available2017-08-22T08:45:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMagma, 2017, 20(5), 95-98nb_NO
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.issn1500-6069
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2451382
dc.descriptionVersjon i BI Brage er som publisert i tidsskriftets papirutgave. Forlagets e-utgave er tilgjengelig fra www.magma.nonb_NO
dc.description.abstractInternasjonalisering av høyere utdanning er en medalje med to sider: kvalitet og marked. Når det gjelder kvalitet bør fokuseringen på utveksling erstattes av en fokusering på læringsmål. På BI har vi utviklet en modell for internasjonalisering som tar høyde for forskjellige grader av læringsmåloppnåelse gjennom forskjellige aktiviteter. Når det gjelder marked kan posisjoneringen av siviløkonommasteren under Master in management varemerke føre til en oppløsning av det integrerte femårige siviløkonomløpet, i takt med internasjonale utviklinger siden starten av Bolognaprosessen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlaget i samarbeid med Econanb_NO
dc.titleSiviløkonomstudiet i 2025 og internasjonaliseringnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.source.journalMagmanb_NO
dc.description.localcode1, OAnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record