Select a community to browse its collections.

Handelshøyskolen BI [3821]
  • En studie om Real-Time Marketing på Twitter i det digitale landskapet i Norge 

    Skrent, Amalie Cassandra (Bachelor thesis, 2021)
    I kommunikasjonsbransjen har flere uttalt behovet for måter å koble merkevarer til dagsaktualiteter på som utløser engasjement på sosiale medier (heretter SoMe). En mulighet er å anvende Real-Time Marketing (heretter ...
  • SARTOR STORSENTER 

    Nyhus, Ingrid Kvamme; Helgesen, Pia Charlotte Deinboll (Bachelor thesis, 2021)
    Hensikten med denne oppgaven var å undersøke hvordan senterledelsen på Sartor Storsenter kan benytte ulike motivasjonsmetoder for å stimulere innsats og bedre selgerprestasjoner blant butikksjefene på senteret. Vi var ...
  • Police leadership as a professional practice 

    Filstad, Cathrine; Karp, Tom (Journal article; Peer reviewed, 2020)
    In this paper, we ascertain whether a practice-based approach can increase our knowledge of police leadership. This approach represents an alternative to normative management models which have dominated the management ...
  • A bibliometric analysis of H. J. Eysenck's research output: Clarifying controversy 

    Andersen, Njål; Corr, Philip J.; Furnham, Adrian (Journal article; Peer reviewed, 2020)
    We present a bibliometric analysis of a large corpus of research work by H. J. Eysenck (1916–1997), who was one of the most famous and productive psychologists of the 20th century. It utilizes new bibliometric tools to ...
  • Verdsettelse av Kid ASA 

    Hangerhagen, Emilie Håbrekke (Bachelor thesis, 2021)
    denne bacheloroppgaven er det gjennomført en verdsettelse av Kid ASA. Problemstillingen for oppgaven har vært å finne verdien av selskapet den 01.01.21, for deretter å gi en kjøps-, salgs- eller hold-anbefaling til en ...

View more