Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAbrahamsen, Morten H.
dc.date.accessioned2013-08-05T11:56:09Z
dc.date.available2013-08-05T11:56:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1500-0788 (trykt utg)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/93904
dc.descriptionVersjon i BI Brage er som publisert i tidsskriftets papirutgave. Forlagets e-utgave er tilgjengelig fra www.magma.nono_NO
dc.description.abstractI denne artikkelen skal vi se nærmere på relasjoner i industrielle nettverk. Vi skal vise hvordan økt forståelse for bedrifters relasjoner til kunder, leverandører og samarbeidspartnere kan hjelpe bedrifter til å ta bedre strategiske beslutninger. Vi skal se at bedriftens oppfatning av sin posisjon i nettverket, dvs. dens nettverksbilde, spiller en viktig rolle i dette arbeidet. På slutten av artikkelen introduseres et strategisk rammeverk som kan brukes til å gi bedre innsikt. Til å underbygge dette skal vi bruke empiriske data fra en studie av norske lakseeksportørers forsøk på å endre det japanske distribusjonsnettverket for sjømatno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherFagbokforlaget i samarbeid med Econano_NO
dc.titleStrategi i et nettverksperspektivno_NO
dc.typeJournal articleno_NO
dc.typePeer reviewedno_NO
dc.source.pagenumber22-28no_NO
dc.source.volume16no_NO
dc.source.journalMagmano_NO
dc.source.issue4no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel