dc.contributor.author | Bech-Karlsen, Jo | |
dc.date.accessioned | 2015-02-04T11:36:24Z | |
dc.date.available | 2015-02-04T11:36:24Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Materialisten, 41(2014)1/2:45-63 | nb_NO |
dc.identifier.issn | 0801-3055 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/275354 | |
dc.description | Dette er siste forfatterversjon av artikkelen, etter fagfellevurdering | nb_NO |
dc.description.abstract | Interessen for dokumentarlitteratur er voksende, både hos forlag og publikum. I de seinere år har vi sett eksempler på både romanliknende hybrider og den mer rendyrkede dokumentarsjangeren. I denne artikkelen argumenterer jeg for nødvendigheten av å skille dokumentarlitteraturen fra skjønnlitteratur og de mange litterære hybridformene. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Materialisten | nb_NO |
dc.title | 12 teser om dokumentarlitteraturens litteraritet | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.source.journal | Materialisten | nb_NO |
dc.description.localcode | 1, Forfatterversjon | nb_NO |