Browsing BI Open by Author "Fredriksen, Jan Ivar"
Now showing items 1-4 of 4
-
Ledende handelskjeder gjør det bra på egne merker
Fredriksen, Jan Ivar (Journal article, 2012) -
Medarbeidernes kompetanse og motivasjon er detaljhandelenes viktigste konkurransemiddel
Fredriksen, Jan Ivar (Journal article, 2010)Artikkelen starter med en gjennomgang av teori tilknyttet servicemedarbeideren og hennes rolle, samt serviceledelse og servicemarkedsføring med detaljhandelen som kontekst. En modell som viser sammenhengen mellom ... -
Rekruttering av medarbeidere : Fra intuisjon til strategisk forankring
Fredriksen, Jan Ivar; Sørebø, Øystein (Journal article; Peer reviewed, 2013) -
Servicemøter i butikk: fra ‘mye vil ha mer’ til strategisk regi for økt lønnsomhet
Fredriksen, Jan Ivar (Journal article; Peer reviewed, 2015)Artikkelen tar utgangspunkt i produktivitet og servicekvalitet. Produktivitet har tradisjonelt hovedfokus på å få mest mulig ut av knappe ressurser, mens servicekvalitet ofte benyttes som verktøy og begrepsapparat i måling ...