Browsing Handelshøyskolen BI by Document Types "Others"
Now showing items 1-13 of 13
-
BI Marketing Magazine 2011 nr. 1
(Others, 2011)Fra publikasjonens nettside: BI Marketing Magasinet er en populærvitenskapelig presentasjon av utvalgte smakebiter fra Norges ledende markedsforskningsmiljø, Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI. -
BI Marketing Magazine 2011 nr. 2
(Others, 2011)Fra publikasjonens nettside: BI Marketing Magasinet er en populærvitenskapelig presentasjon av utvalgte smakebiter fra Norges ledende markedsforskningsmiljø, Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI. -
BI Marketing Magazine 2012 nr.1
(Others, 2012)Fra publikasjonens nettside: BI Marketing Magasinet er en populærvitenskapelig presentasjon av utvalgte smakebiter fra Norges ledende markedsforskningsmiljø, Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI. -
BI Marketing Magazine 2012 nr.2
(Others, 2012) -
BI Marketing Magazine 2013/14
(Others, 2013) -
Book Review: How Will You Measure Your Life?
(Others, 2020)How will you measure your life? is the question that Clayton M. Christensen, James Allworth and Karen Dillon set out to answer in this stimulating book, applying management theories to the task of developing a strategy for ... -
Lagring av forskningsdata i Norge - hva tilbyr de største arkivene? Prosjektrapport
(Others, 2015)I løpet av de to siste årene er det kommet krav fra forskningsfinansiører omkring tilgjengeliggjøring av forskningsdata når prosjekter har fått økonomisk støtte (European Commission, 2013; Norges forskningsråd, 2014b). ... -
Limits of a Second Language: Native and Second Languages in Management Team Communication
(Others, 2021)Cultural differences in speech acts are common challenges in management involving Chinese and Western managers. Comparing four groups – Native-speaking Chinese, English-speaking Chinese, Chinese-speaking Westerners, and ... -
Nye forventninger til ledelse?
(Others, 2020)Det er skrevet mye om god ledelse og hva det innebærer å være en god leder. Listene er relativt overlappende og vanskelig å være uenig i (Birkinshaw 2014). Likevel, det er lov å være nysgjerrig på hvordan vår digitale, ... -
The Priest, the Sex Worker, and the CEO: Measuring Motivation by Job Type
(Others, 2020)This study uses latent semantic analysis (LSA) to explore how prevalent measures of motivation are interpreted across very diverse job types. Building on the Semantic Theory of Survey Response (STSR), we calculate “semantic ... -
[Review of the book Altmetrics: A practical guide for librarians, researchers and academics, by Tattersall, A. (Ed.) et al.].
(Others, 2017)Book review of Altmetrics: A Practical Guide for Librarians, Researchers and Academics, by Andy Tattersall, ed. London: Facet Publishing, 2016. 224p. $95.00 (ISBN 978-1-78330-010-5). -
Studenter og digitale tekster : sluttrapport for prosjeket
(Others, 2014)En hovedkonklusjon vi kan trekke er at studenter er studenter. Det faktum at de fikk låne en iPad, fikk tilgang til alt læremateriell elektronisk uten kostnad, og fikk mer informasjon via digitale kanaler endret ikke deres ... -
Trust after just 45 seconds? An experimental vignette study of how leader behavior and emotional states influence immediate trust in strangers
(Others, 2020)Many critical and unexpected situations are handled by people that have never met. In the literature, development of immediate trust has been identified as a prerequisite for such temporary groups and leadership to function ...