• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Handelshøyskolen BI på emneord 
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Blar i Handelshøyskolen BI på emneord
  •   Hjem
  • Handelshøyskolen BI
  • Blar i Handelshøyskolen BI på emneord
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Handelshøyskolen BI på emneord "online behavioral advertising"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-1 av 1

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Consumer response to online behavioral advertising in a social media context: The role of perceived ad complicity 

      Ghanbarpour, Tohid; Sahabeh, Easa; Gustafsson, Anders (Peer reviewed; Journal article, 2022)
      Brands and social media platforms are two main players in online behavioraladvertising (OBA), but the extant literature overlooks the interaction between them.Although advertising brands invest considerable resources to ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit