Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFilstad, Cathrine
dc.date.accessioned2010-04-19T07:59:02Z
dc.date.available2010-04-19T07:59:02Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationMagma, Årg. 13, nr. 3 (2010), s. 63 - 70en_US
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/93362
dc.description.abstractInnenfor et kunnskapssamfunn forutsettes at organisasjoner er innovative, endringsdyktige, kompetente og konkurranseorienterte. Dette er derfor begreper som brukes i organisasjonens visjoner og strategier. I tillegg finner vi at en rekke organisasjoner påberoper seg å ha fokus på læring og kunnskap, hvor læring og kunnskapsutvikling fremstår som et viktig satsingsområde, og hvor den enkelte medarbeideres kunnskapsutvikling skal være i fokus. Hva det faktisk innebærer å være gode på læring og kunnskapsutvikling, og dermed innovative, kompetente og endringsdyktige, er ikke alltid like klart. For det handler om å etablere en sterk læringskultur. En læringskultur som har fokus på læring og kunnskapsutvikling kontinuerlig, som integrert i etablert praksis på arbeid.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlaget i samarbeid med Econaen_US
dc.titleSuksesskriterier for etablering av en sterk læringskulturen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel