Show simple item record

dc.contributor.authorSilkoset, Ragnhild
dc.date.accessioned2010-05-04T08:30:59Z
dc.date.available2010-05-04T08:30:59Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationMagma, årg 13, nr 1 (2010), s. 22-25en_US
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/93342
dc.description.abstractFinanskrisen fører til mer prisbevisste forbrukere. Salget og lønnsomheten faller raskt samtidig som kundene krever mer verdi for pengene. Denne artikkelen ser på ti tiltak som en bedrift kan sette i verk for å håndtere prisstrategien sin ut fra den økonomiske krisen man står overfor. Budskapet er at man ikke skal miste hodet og kaste seg ut i ukritiske priskutt, men heller iverksette alternative pris-løsninger.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlageten_US
dc.titleTi tips for prisstrategier i krisetideren_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record