Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndreassen, Tor W.
dc.date.accessioned2010-05-04T08:48:24Z
dc.date.available2010-05-04T08:48:24Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationMagma, årg 13, nr 1 (2010), s. 20-21en_US
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/93302
dc.description.abstractOppsummert er markedsføring et spørsmål om tre begivenheter: tiltrekke seg de rette kundene, beholde og utvikle de rette lønnsomme kundene og forholde seg til de ulønnsomme kundene gjennom en rekke produkter eller tjenester og merker (brands).en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlageten_US
dc.titleMarkedsføring: ikke bare for de store!en_US
dc.typeJournal articleen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel