Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorThjømøe, Hans Mathias
dc.date.accessioned2010-04-30T10:51:52Z
dc.date.available2010-04-30T10:51:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationMagma, vol 13, nr 1 (2010), s. 63-66en_US
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/93292
dc.descriptionTidligere publisert i Magma 1/2010en_US
dc.description.abstractSponsing har gått fra å handle om gaver og almisser til å bli et profesjonelt kommunikasjonsverktøy med krav til avkastning. Det finnes mye dokumentert kunnskap om sponsing, og en god del av denne kunnskapen er bygget inn i de målemetodene som i dag er tilgjengelige. Slike målinger gir viktig informasjon og koster en brøkdel av hva et sponsorat koster. Det er min påstand at ut fra en rekke både egne studier og studier fra andre land vet vi at sponsing er et effektivt og billig, men undervurdert kommunikasjonsmedium.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlageten_US
dc.titleSponsing – forretning eller lek med penger?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel