Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWilberg, Erik
dc.date.accessioned2015-09-02T12:10:25Z
dc.date.available2015-09-02T12:10:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationPraktisk økonomi og finans, 31(2015)2:97-113nb_NO
dc.identifier.issn1501-0074
dc.identifier.issn1504-2871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/298478
dc.descriptionDette er siste forfatterversjon før publisering. Forlagets publikasjoner er tilgjengelige via www.idunn.nonb_NO
dc.description.abstractMedielandskapet har gjennomgått dramatiske endringer det siste tiåret, og er fortsatt inne i den største omstilling noensinne. Utviklingen av internett som distribusjonsform har snudd opp ned på den tradisjonelle mediestrukturen, og konkurransen blir sterkere og også mer internasjonal. Avisene som tidligere hadde en dominant og nesten monopolsituasjon i det norske mediemarkedet har nå blitt detronisert av de nye mediene. Og reklamemarkedet blir stadig mer digitalt.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.titleStrukturforandringer i medienorgenb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.source.journalPraktisk økonomi og finansnb_NO
dc.description.localcode1, Forfatterversjonnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel