Show simple item record

dc.contributor.authorSivertsen, Therese
dc.date.accessioned2020-10-23T11:13:01Z
dc.date.available2020-10-23T11:13:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2684758
dc.descriptionBacheloroppgave i Forretningsutvikling og teknologi fra Handelshøyskolen BI, 2020en_US
dc.description.abstractDenne oppgaven er en avsluttende bacheloroppgave i fordypningskurset, forretningsutvikling og digitalisering ved handelshøyskolen BI i Oslo. Oppgaven er skrevet med et praktisk syn og skrevet i samarbeid med Alver farge og boligdesign som har et mål om å øke sin kundekrets og sine markedsandeler. Bedriften er fremdeles i startfasen og har møtt på mange utfordringer underveis som gjør at det har vært vanskelig å møte de målene som er satt. Oppgaven gir et innblikk på hva digitalisering er, sett i forhold til strategi og forretningsmodell. Det vil bli gitt innblikk i hvordan man kan effektivisere en bedrift ved hjelp av digitalisering og effekter rundt dette. Underveis i oppgaven vil det komme frem hvor viktig digitale hjelpemidler er, samt hvordan en forbedret forretningsmodell kan gjøre arbeids- og kundeprosessen mer effektiv enn tidligere. Undersøkelsene som er gjort i denne oppgaven viser at bedriften er nødt til å å foreta en digitisering/ digitalisering, og vil derfor gå nærmere inn på mulighetene og alternative løsninger. Problemstillingen er derfor utformet :Hvordan kan Alver farge og boligdesign øke sin verdiskapning ved å forbedre sin forretningsmodell og strategi gjennom økt digitalisering?en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHandelshøyskolen BIen_US
dc.subjectforretningsutviklingen_US
dc.subjectteknologien_US
dc.titleAlver Farge og Boligdesign Digitalisering / Fornyelse av forretningsmodell og strategien_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record