Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSannes, Ragnvald
dc.contributor.authorAndersen, Espen
dc.date.accessioned2018-10-26T07:04:58Z
dc.date.available2018-10-26T07:04:58Z
dc.date.created2018-02-10T14:19:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelse. 2017, 20 (6), 43-53.nb_NO
dc.identifier.issn1500-0788
dc.identifier.issn1500-6069
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2569696
dc.description.abstractI denne artikkelen spør vi om norske bedrifter er digitale sinker. Dette belyses gjennom en internasjonal spørreundersøkelse til IT-direktører i store selskaper i Asia, Nord-Amerika, Europa, Sverige og Norge. Dataene viser at det er store forskjeller mellom bedrifter i hver region, men også at skandinaviske bedrifter i gjennomsnitt er på etterskudd. I artikkelen bruker vi forskjellene i gjennomsnittstall som basis for en generell diskusjon om forskjellen på digitale mestre og sinker. Norske bedrifter er i varierende grad truffet av dette, men alle bedrifter som ikke er digitale mestre, vil ha nytte av drøftingen i artikkelen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherFagbokforlaget i samarbeid med Econanb_NO
dc.titleEr norske bedrifter digitale sinker?nb_NO
dc.title.alternativeEr norske bedrifter digitale sinker? :nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewed
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber43-53nb_NO
dc.source.volume20nb_NO
dc.source.journalMagma - Tidsskrift for økonomi og ledelsenb_NO
dc.source.issue6nb_NO
dc.identifier.cristin1563963
dc.description.localcodeOA, 1nb_NO
cristin.unitcode158,8,0,0
cristin.unitnameInstitutt for strategi og entreprenørskap
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel