Show simple item record

dc.contributor.authorRonæs, Nina
dc.contributor.authorLervik-Olsen, Line
dc.date.accessioned2018-06-13T07:59:27Z
dc.date.available2018-06-13T07:59:27Z
dc.date.created2018-04-17T14:46:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationBeta, 2018, 32 (1), 20-40.nb_NO
dc.identifier.issn0801-3322
dc.identifier.issn1504-3134
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2501370
dc.description.abstractFeilbruk av internett kan føre til økt stress, redusert velvære og at vi logger av i økende grad. Dette får store konsekvenser for norske bedrifter. Hva skal de gjøre nå? Vise ansvar og oppfordre til å logge av? Etablere fysiske butikker i stedet? Eller legge til rette for mer hensiktsmessig og meningsfylt bruk? Spørsmålene er mange og ubesvarte. I denne artikkelen ser vi derfor på hva som får oss til å logge av internett, hvilke konsekvenser dette har for oss selv som individer, og ikke minst hvilke konsekvenser dette kan ha for bedriftene som vil beholde kundene sine – også på nett.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.titleLogg av mobilen for å logge på livetnb_NO
dc.title.alternativeLogg av mobilen for å logge på livetnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionacceptedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber20-40nb_NO
dc.source.volume32nb_NO
dc.source.journalBetanb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.18261/issn.1504-3134-2018-01-02
dc.identifier.cristin1579873
dc.description.localcode1, Forfatterversjonnb_NO
cristin.unitcode158,11,0,0
cristin.unitnameInstitutt for markedsføring
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record