dc.contributor.author | Haugen, Vibeke | |
dc.date.accessioned | 2022-11-25T12:48:35Z | |
dc.date.available | 2022-11-25T12:48:35Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3034121 | |
dc.description | Executive Master of Management i Ledelse av utviklings og - endringsarbeid fra Handelshøyskolen BI, 2022 | en_US |
dc.description.abstract | Oppgaven tar for seg bruk av engasjementstilnærming i ledelse av utviklingsarbeid knyttet til utarbeidelse av leseplan for Mulighetenes skole. Sentralt i dette står også leders rolle og atferd i utviklingsarbeidet. Funnene i studien har implikasjoner for ledelsen av Mulighetenes skole. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Handelshøyskolen BI | en_US |
dc.subject | ledelse utvikling endring | en_US |
dc.title | Lede gjennom engasjement. Om bruk av engasjementstilnærming i utviklingsarbeid på Mulighetenes skole. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |