Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNyberg, Edvard
dc.contributor.authorKristiansen, Magnus
dc.date.accessioned2022-10-21T09:50:44Z
dc.date.available2022-10-21T09:50:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3027532
dc.descriptionBacheloroppgave i Salgsledelse og personlig salg fra Handelshøyskolen BI, 2022en_US
dc.description.abstract1.0. Introduksjon I dette kapitlet vil vi kort presentere bakgrunnen for valgt tema og hensikten med vår oppgave. Videre vil vi gå inn på våre overordnede mål, introdusere vår problemstilling, samt avgrensning. Avslutningsvis vil vi gi en presentasjon av bedriften vi tar vårt utgangspunkt i. 1.1. Bakgrunn for temavalg Vår problemstilling ser på effekten av coaching og hvordan det som virkemiddel kan bidra til at bedriften, ned på butikknivå kan implementere dette mer bevisst inn i sin opplæring. Det finnes en rekke forskning som beskriver effektene av coaching og hvilke fordeler det medfører når det blir anvendt på rett måte. Vi ønsker derfor med vår undersøkelse å avdekke om teoriene som fremstilles har en overensstemmelse med virkeligheten. 1.2. Oppgavens hensikt Hensikten med oppgaven er å belyse coaching som en nøkkel for suksess i salgsfaget. Hva skiller coaching fra veiledning og hvordan det kan støtte opp om den lærende organisasjonen, læringsprosessen i overgangen fra forutsigbarhet til fornyelse. Vår hypotese er at den lærende organisasjonen trenger individer som tar ansvar for egen læringsprosess, noe som krever tilrettelegging fra organisasjonen som fellesskap. 1.3. Problemstillingen Bakgrunnen for valgt problemstilling er effekten coaching har på individet, samt hvilken effekt det har videre inn i organisasjonen. Kunnskapsdeling og det kompetansebaserte samspillet er en nøkkel for å lykkes i team, noe som er meget viktig for en bedrift som Elkjøp og setter premisset for å kunne lykkes i et marked under kontinuerlig utvikling. Vår overordnede problemstilling lyder som følger: “Hvordan kan coaching hjelpe Elkjøp Nordre Gate med å oppnå økte resultater?”en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHandelshøyskolen BIen_US
dc.subjectsalgsledelse personlig salgen_US
dc.titleEn studie av effekten ved implementering av coaching: Steget fra salgsledelse til salgscoachingen_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel