Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDecap, Alejandro Jose
dc.contributor.authorWestin, Stian Georg Bjerkebakke
dc.date.accessioned2017-01-26T14:23:37Z
dc.date.available2017-01-26T14:23:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2428686
dc.descriptionBacheloroppgave i Kampanjeplanlegging fra Handelshøyskolen BI, 2016nb_NO
dc.description.abstractDette er en bacheloroppgave i kampanjeplanlegging ved Handelshøyskolen BI, Oslo. Oppdragsgiveren for denne kampanjen er Forward Motion, som er en av norges største arrangører av eventer innen nerdekulturene (Fandoms) sci-fi, fantasy, amime, gaming og cosplay. Problemstillingen til Forward Motion er frafallet av personer som er 18 år eller eldre på deres hovedarrangement Desucon. Forward Motion ønsker å rekruttere de som har fylt 18 år over på Kaplah, som i sin tid ble startet fordi man ønsket et alternativ til Desucon, for en litt eldre målgruppe. På bakgrunn av det som kom frem av metode-delen har vi utarbeidet en helhetlig kommunikasjonsstrategi som skal hjelpe Forward Motion med å nå hovedmålsetningen om å «Øke rekrutteringen andelen av deltakere på Kaplah med 30 prosent innen 2017, hvorav 80 prosent er rekruttert fra Desucon». Ved å primært treffe målgruppen Vi vil gjennom bruk av multippel regresjonsanalyse, deskriptiv statistikk, dybdeintervjuer og litteratursøk vise at ved å skape en egen sone på Forward Motions hovedarrangement, justering av organisasjonens virke samt kvalitetsøkning og målrettet markedsføring kunne bygge en bro mellom Desuconarrangementene og Kaplah for de over 18 år.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHandelshøyskolen BInb_NO
dc.subjectkampanjeplanleggingnb_NO
dc.subjectForward Motionnb_NO
dc.titleBacheloroppgave i kampanjeplanleggingnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel